Roxette

Det regnade när vi hämtade Per och Marie på kajen utanför Grants Hotell på Blasieholmen i Stockholm. Kajkanten var så hög att det inte gick att lägga ut landgången utan jag fick ta emot Marie nerifrån båtdäck, hon kom glidande ner i min famn och jag ställde henne på däck, lite blöt av regnet men hon var på ett gott humör, skrattade och tackade mej med en puss på kinden.
Sedan var det Pers tur, han försökte klara av bordandet själv men jag fick allt hjälpa honom också. Med ett skratt kom han ner på däck och jag var glad att jag slapp en puss av honom också.
Vi körde Roxette till Skeppsholmen, bron dit var full av köande människor som var tidigt ute för att få bra platser framför scenen.

Visst var det jobbigt att springa ärenden åt unga tjejer som ville ha Gessles autograf, men samtidigt var det ju kul att serva dessa unga damer, det var många som också ville ha Marie Fredrikssons namnteckning.
Oj oj vilket ös det blev då Roxette framförde sina låtar.
Nog var det en kväll att minnas alltid, jag minns den som vore det igår, så att säga.
blogglista.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0